De prin campania electorala ...


Lume, lume, soro lume ... a venit circu-n oraș! Clovnii intră în arenă! Magicienii, dresorii și animăluțele s-au aliniat la start și-au mușcat din cașcaval ... Timp de o lună și mai bine acrobații cu semnături, salturi cu promisiuni, învieri spectaculoase (ah ... dar Dragnea nu mai e) ... dispariții misterioase (sub egida DNA) ... lei, maimuțe și dresaj electoral ... Ce mai, avem di tăti! Maeștrii de ceremonie fac audiență grasă că doar românul pâine și circ cere.

Păi bine măi, plec și eu câteva zile din București și când mă-ntorc ... ce să vezi? ... s-a triplat numărul spânzuraților pe pancarde-n intersecții ... Și cu ochii după ei, că de, n-am televizor acasă, cum se-nghesuie și se-nghiontesc ei în bătaia vântului și câte doi, trei pe câte-un stâlp de semafor, mai, mai, să uit că am prins și al treilea roșu la aceeași intersecție.
Lângă semaforul roșu, un panou la fel de roșu c-un mesaj extrem de clar: „Ai o problemă? Vorbește cu Mutu”. Deși la noi lucrurile sunt mai mult de genul vorbește cu surdu' că ți-o răspunde mutu' și fapte vei vedea cum vede orbu', nu pot să nu remarc că Marele Mut Călător are acoliți.
Uite unul și-n sectorul 4 ... „mai multe fapte și mai puține vorbe”... El, deja, aplică bine lecția învățată de la fostul său șef de partid ... e interimar de mai bine de juma’ de an și nici nu spune nici nu face ... Dar, de acu' s-a isprăvit ... și-a luat omu' un container și s-a mutat în șantier la pasajul Big Berceni, cică până-n iulie termină lucrările ... doar că a omis să specifice și iulie a cărui an ... secolul acesta ... secolul următor. Domnule primar interimar, am și un amic care a depus și el o documentație pentru un certificat de urbanism acum vreo patru luni, facem și noi ceva să-l emitem cumva ... era vorba de 30 de zile nu de luni.
Ajung și-n sectorul trei și văd roz în fața ochilor. Bordurile în sector au avut o evoluție ascendentă: un rând de borduri ... două rânduri de borduri ... și acum ziduri de sprijin roz ... pe semne Bucureștiul e clădit pe betoane mișcătoare.
După un panou imens îmi sare-n față un pieton ... avea roșu, dar nu-l vede ... semaforul lui era ascuns și el după alt panou imens. Ambele ne-ndeamnă să-l chemăm pe Cristi. 
Bă, Cristi, bă! Cristi! Mă mușcă Negoiță de picior! Cristi !!! 
Bă, serios acum, electoratul țintă l-am înțeles, da' totuși unde-i poanta? Poate protecția patrimoniului ar putea striga un pic, că la fiecare primărie de-o făcu, domn primar în funcție a maltratat un monument.
Goagăl ești nebun! Eu te-ntreb de adresa de la primăria sector 5 și tu mă trimiți după almanahe, primarul care este, pe persoană fizică se gândește să candideze iar. Păi cum, măi Goagăl, se gândeștePe bune, chiar nu vezi nici o disonanță aici? 
Stați liniștiți nu a gândit prea mult și-a depus deja candidatura.
Știrile de seară anunță un nou număr de magie sub bagheta magică a Alinuței și-a lui Vasilică ... hocus pocus ... și-au scos din joben un nou candidat pentru postul de primar ... și uite așa se-ncheie și ultimul act al spectacolului de iluzionism Uite candidatul, nu e candidatul ... unde-i candidatul?
Actul întâi – Cristian Bușoi în iluzii de scenă - și-a dorit să renască precum pasărea Phoenix, dar a dispărut ca măgaru-n ceață.
Actul al doilea – Ludovic Orban într-un număr spectaculos de dresură - el a dresat câinele să stea capră iar DNA l-a pus cu botul pe labe. Și din maximele sale celebre:
„M-am săturat de minciunile mele, ca să le mai ascult și pe ale altora” 
Actul al treilea – Marian Munteanu cu un număr de magie sinceră în Gura păcătosului adevăr grăiește:
„Doresc să ajut atât cât îmi stă în puteri pentru a găsi o soluție de a stopa revirimentul periculos al societății noastre către eventuale zone ale trecutului ” (Reviriment = schimbare bruscă în bine)
Actul al patrulea – Cătălin Predoiu mentalist în Logica îi joacă feste:
„Bucureștiul este o capitală europeană și va rămâne o capitală europeană pentru că România este o țară europeană și va rămâne o țară europeană”

Va urma ... Fiți pe pace DNA veghează!


Cele mai citite articole

Despre mine

Fotografia mea
Pe principiu' şi părerea mea e importantă chiar de e neavizată ... acest blog este un pamflet aşa că trataţi-l ca atare ... Îmi voi da cu părerea despre orice şi oricine … despre mine, noi şi ei … dar în special despre politicieni … mai în gluma, mai în serios … voi comenta: faze, ştiri şi zvonuri de pe frecvenţa preferată “radioşanţ” … şi după cum era de aşteptat nici nu voi verifica veridicitatea informaţiei …(pentru tine, grammar nazi ... da, ştiu, corect se spune dă-ţi cu părerea)
Un produs Blogger.